Ed sheeran på Angelos!

Det var en vanlig söndag, men lite ovanligt mycket att göra på restaurangen för en servitör. Jag skulle precis ta en beställning från en sällskap av sju personer när det rusade in massa folk bakom min rygg. Jag har upplevt det en gång innan och det väcktes  en tanke att ”Det måste vara kriminella!”

Jag såg inte hur många det va, för de gick väldigt snabbt in och satte sig längst in på en soffa i hörnet.

Ute var det varmt och skönt, så de flesta föredrog att sitta på uteserveringen.

 En tjej nämnde att det var livvakter och Ed Sheeran, och när jag kom in sa jag bara ”Oh my God!!!” Livvakten såg bestämd och bered ut att ställa sig upp, men jag var tvungen att presentera mig för Ed Sheeran och hälsa honom välkommen på vårt restaurang.

 De beställde en del tapas rätter som förrätt, bland annat Arabiata.

Ed Sheeran var väldigt empatisk, och kastade ofta ett snällt leende till mig och min dotter som också kom dit med pappan för att se honom.

Dottern smög försiktig fram och tittade förtjust på honom.

Jag ”It´s my dotter!”

Ed Sheeran: “She is so cute!” J

Jag:” She loves your songs!” 

 Han var otrolig snäll, en stjärna som alla kan önska sig på sin restaurang.

Jag fick också be om en selfie.

Jag :” I just have to ask you, if I can get a picture with you before you leave the restaurang please!”

E.S:”yes, sure”

 Och här är en Seflie med Ed Sheeran, så nära man bara kan komma en star!

 
 
 

Det negativa var att de inte lämnade några dricks, och hade en nota på 3500 kr. Min chef tog betalningen, och även om han var ouppmärksam vid att uppmärksamma de att ange total belopp inklusive dricks, så går man inte ifrån en restaurang utan att lämna dricks, framförallt inte om man tyckte ” the food was delicious!”

He is very kind and easy to talk with, but the sad think is when a Celebrity Leaves the restaurang with ZERO Tips.