Det kan finnas bara en mamma i hela världen
Det var sålängesedan jag skrev här, men jag känner bara att jag är tvungen att göra en inlägg om den världens bäste och finaste människan i hela världen.
Det finns ingen annan som är i närheten såvarm och underbar som du, min kära mor!
Tack för att du alltid finns här för att vägleda mig och stötta mig, även om vi inte bor i samma land.
Tack för att du aldrig har tackat nej för att komma till mig för att hjälpa mig med mina egna barn. Jag kommer aldrig glömma det att du har varit här 2012, 2017 och 2019 i flera månader för att hjälpa mig med allting, för att jag skulle kunna studera utan att ta någon uppehåll.
 Du har offrat så mycket varje gång du har kommit hit, lämnat din egen vardag, lugn och ro, din kära make som själv behöver dig ( har dieabetes) för att komma hit och underlätta mig i livet.
Tack för alla pepptalks som fått mig att gåfrån tårar och dålig självkänsla till att känna mig oövervinnlig.
Tack för alla djupa samtal om livet och om framtiden, jag känner mig så stark för att jag vet att jag har dig…Jag älskar dig så mycket min kära mor, och förlåt mig att är dålig på att visa detta.
Tack för alla gånger du hämtat gått upp mitt i natten för att byta blöjan på mina barn.
Tack för alla gånger du har hämtat de från förskolan och skolan.
Tack för att du under min sista praktik VFU, kom varje dag till förskolan för att jag skulle AMMA min lilla älskling som bara var en månad gammal.
Tack för att du har lagat mat till oss, städat, tvättat, gått ut med mina barn för att leka- så att jag skulle kunna plugga i lugn och ro.
Tack för att du har klätt på mina barn varje morgon, och såå mycket mer!!!
Tack för alla gånger du orkat med mig trots gnäll, skrik och dålig attityd (och här menar jag inte bara under min tonårsperiod, utan även som vuxen- kan inte ha varit lätt för dig).
Tack för att du hjälper mig att upprätthålla mina drömmar även när jag tvivlar.
Tack för att du finns, och du är bäst i hela världen….Det finns ingenting som är bättre och finare än du <3
Kram på dig, och jag önskar dig en bra hemresa…