bergochdalbana av upp- och nergångar
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min avslutning på veckan har varit seg. Jag har känt mig både nere och varit lite sjuk och slö under hela dagen igår "fredag ". Ledsen över mina barn och allt de får vara med om pga separationen...
Därefter runt 18.00 blev jag bjuden på kaffe hos min granne Biljana från Serbien och det känns som att jag fick en smäll 💥...
Att prata om känslor och höra om andras perspektiv hjälper mycket...
Jag kom hem därefter och fixade popcorn 🍿, te, choklad 🍫 och frukt och tittade på filmen 
" eat, pray, love" med Julia Roberts... och jag slappnade av i hela kroppen och somnade på soffan... mysigt va????

Vakande utvilad och pigg och så tog jag med mig några ansiktsmask, kräm, bodyscrub för att njuta av egentid utanför mitt hem.
Sådan 🍀 tur att negativa humörläge inte följer med dig längre än en dag.
Men vi är alla människor och vi vet vad glädje, sorg, eufori och ilska kan göra med oss...
Men vi får aldrig glömma att vi kan styra mycket själva! Ha en Tro och en stark vilja så klarar du allt!!!!